קידום אורגני בגוגל – איך הוא מועיל לעסק

עסקים של נותני שירותים ושל חנויות רוצים כל הזמן לקוחות חדשים שיתעניינו ויקנו.

יש כל מיני דרכים לפרסם את העסק כמו לעשות לו קמפיין חוצות, קמפיין בפייסבוק, פרסום בעיתון ועוד שיטות.

כל השיטות האלה פונות לקהל פוטנציאלי על מנת שיחשף ויקנה את המוצר.

כדי שזה יקרה צריך להיות מצב שבן אדם שראה את הפרסום באמת יהיה מעונין במוצר או השירות באותו רגע וזה קורה מעט.

לכן עלות הבאת לקוח בפרסומים כאלה הוא יקר.

לדוגמא אם אדם זקוק לעורך דין תעבורה ובמקרה הוא רואה פרסום של אחד כזה הוא יצור איתו קשר אחרי שיתרשם ממנו.

אבל אם הוא לא זקוק לו באותו רגע ויהיה זקוק לו אחרי חודש זה כבר לא יהיה רלבנטי.

כשעושים קידום בגוגל (אורגני או ממומן) באים ללקוחות פוטנציאלים שמחפשים את השירות או המוצר בגוגל.

חיפוש בגוגל מעלה מודעות בתשלום שנוצרות בקמפיין ממומן של גוגל. לחיצה על המודעה מורידה תשלום מהמפרסם וממנה הוא פונה לאתר ודרכו יוצר קשר או במקרים מסוימים הוא יוצר קשר ישירות מתוך המודעה.

קמפיין ממומן כרוך בעלויות ואם הוא מכניס כסף יותר ממה שמוציאים עליו אז הוא משתלם.

דוגמה של תוצאות חיפוש ממומנות בגוגל על המילה "חשמלאי"

אחרי המודעות הממומן מופיעות מפות גוגל של עסקים שיש להם מיקום פיזי. עבודה נכונה על המפות האלה תעלה אותם למעלה והן מופיעות בדרך כלל באזור של מי שמחפש.

אחרי כל זה מופיע הקידום האורגני שזה דירוג של האתרים שלדעת גוגל עונים הכי טוב על השאילתה של הגולש.

הגולשים באים בדרך כלל למי שמופיעים למעלה בדירוג האורגני של האתר ואליו הם פונים.

אין תשלום על העלות של הקליקים ואין לזה הגבלה.

מה שצריך זה להביא את האתר למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל.

כדי להביא אתר למעלה צריך לבצע מחקר מילים וביטויים כדי לדעת על איזה ביטויים כדאי לקדם אותו.

בשלב הבא שמים תכנים באתר ודואגים לקשר אליו מאתרים אחרים חזקים בתחום.

יש עוד דברים שצריך לעשות כמו לבדוק את הסריקה שלו בגוגל.

עם עבודה לאורך זמן של מקדם אתרים שמשלמים לו תשלום חודשי קבוע אפשר להגיע לכמות גדולה של פניות ללא הגבלה.

רונן https://www.getclicks.co.il/